- Wprowadzenie warynku do sterowania duszkiem
- Wczytywanie tła
- Wczytywanie dyszka, zamiana postaci (pokaż, ukryj)
9704233.Informatyka klasa 4/gr Szkoła Podstawowa/Sterujemy duszkiem na ekranie – rysujemy robota i tworzymy grę
Informacje ogólne
Kategoria szkolenia
Oferta pozostałych form doskonalenia zawodowego dla dyrektorów, rad pedagogicznych, nauczycieli oraz innych pracowników szkół/placówek, organizacji i instytucji oświatowych
Obszar
Forma
Zajęcia otwarte
Liczba godzin
1
Cena
bezpłatne
Odbiorca
Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej, Nauczyciele informatyki
Kierownik
Hanna Głos
Program
Opis
Wprowadzamy warunek przejścia przez tunel i warunek zakończenia gry – dotknięcie określonego koloru.
Prowadzący
Hanna Głos
Uwagi
Zapisz się
-
9704233/CD/131/A/2024
8. W trybie stacjonarnym (LU)
Szkoła Podstawowa nr 2 ul.Mickiewicza 24 Lublin, sala 200a