- Prof. dr hab. Jagoda Cieszyńska-Rożek - Jak wczesna nauka czytania stymuluje rozwój kory mózgowej?
- Prof. dr hab. Kazimiera Krakowiak - Jak nie szkodzić uczniom uczącym się czytania?
- Prof. KUL, dr hab. Ewa Domagała-Zyśk - Ocena kompetencji w zakresie czytania i pisania w procesie Szkolnej Oceny Funkcjonalnej.
- Karol Żuraw - Zaburzenia przetwarzania centralnego a nauka czytania i pisania.
- Anna Meleszczuk-Domańska - Wykorzystanie technik indywidualizacji i różnicowania zadań
w pracy z uczniami – dostosowanie materiałów edukacyjnych do potrzeb każdego ucznia. - Beata Soboń - Zrozumienie specyficznych trudności w nauce jako klucz do efektywnej współpracy zespołowej.
- Joanna Gałat - Praca z uczniem z dysleksją rozwojową - wybrane metody wspierania uczniów
ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. - Panel dyskusyjny.
1150018.Praca z zespołem zróżnicowanym w kontekście umiejętności czytania i pisania
Informacje ogólne
Kategoria szkolenia
Konferencje
Forma
Konferencja
Liczba godzin
6
Cena
bezpłatne
Odbiorca
Wszyscy nauczyciele
Kierownik
Dariusz Kiszczak
Prowadzący
dr Dariusz Kiszczak
Program
Organizacja
Organizatorami konferencji są: Lubelskie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli, Katedra Pedagogiki Specjalnej KUL, Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Hieronima Łopacińskiego w Lublinie.
Ogólnopolska konferencja Praca z zespołem zróżnicowanym w kontekście umiejętności czytania i pisania odbędzie się 26 maja 2025 r. w WBP H. Łopacińskiego, przy ul. Narutowicza 4 w Lublinie w godz. 10.00-14.30 w trybie hybrydowym: stacjonarnie i on-line. Dzień przed terminem konferencji uczestnicy online otrzymają maila z zaproszeniem i link do transmisji.
Zapisz się
Brak możliwości zapisu.