- Problemy fleksji imiennej przy nauczaniu jpjo w grupach wschodniosłowiańskich (Gramatyka z kulturą przez przypadki).
- Metody kształcenia sprawności językowej uczniów z doświadczeniem migracyjnym na poziomie szkoły ponadpodstawowej.
- Rozwijanie sprawności mówienia. Pomoce dydaktyczne.
- Sylwetka ucznia z doświadczeniem imigracyjnym.
- Kompetencje nauczycieli w pracy z uczniem z doświadczeniem migracji.
- Język edukacji szkolnej a język ucznia w procesie dydaktyczno-wychowawczym.
- Różnice i podobieństwa w kontekście komunikacji międzykulturowej.
- Edukacja religijna uchodźców z Ukrainy – teoria i praktyka w polskich szkołach na Lubelszczyźnie.
- Rola nauczyciela w budowaniu mostów międzykulturowych w klasie.
- Rozgrzewki językowe i easy readers na jpjo.
- Opowiadania inicjacyjne Kateryny Babkiny ze zbioru Nikt tak nie tańczył jak mój dziadek.
- Panel dyskusyjny: Przyszłość nauczania języka polskiego jako obcego. Problemy, potrzeby, oczekiwania.
115007.I Konferencja Metodyczno-Naukowa Uczeń z doświadczeniem migracyjnym na lekcjach języka polskiego
Informacje ogólne
Kategoria szkolenia
Konferencje
Forma
Konferencja
Liczba godzin
8
Cena
bezpłatne
Odbiorca
Nauczyciele edukacji wczesnoszkolnej, Nauczyciele specjaliści, Nauczyciele szkół podstawowych (klasy IV-VIII), Nauczyciele szkół ponadpodstawowych
Kierownik
Dariusz Kiszczak
Prowadzący
dr Dariusz Kiszczak
Program
Organizacja
Konferencja w trybie hybrydowym. Obrady stacjonarne odbędą się w siedzibie LSCDN przy ul. Dominikańskiej 5 w Lublinie.
Zaproszenie mailowe z linkiem do spotkania online zostanie wysłane przez prowadzącego nie później niż 24 godziny przed rozpoczęciem szkolenia na adres podany w profilu uczestnika. Dostęp do spotkania będzie także możliwy bezpośrednio z panelu użytkownika. Szkolenie nie jest nagrywane. Prosimy o logowanie się do spotkania imieniem i nazwiskiem, w celu potwierdzenia obecności. Uczestnicy szkolenia otrzymają zaświadczenia o jego ukończeniu w formie elektronicznej.
Termin konferencji: 14 marca 2025.
Pliki do pobrania
Zapisz się
Brak możliwości zapisu.