- Źródła problemów w uczeniu się matematyki.
- Ścieżka klęski szkolnej - sposoby przeciwdziałania.
- Rodzaje trudności i sposoby ich pokonywania.
- Nauczyciel w roli diagnosty trudności i specjalisty od ich przezwyciężania.
- Przykłady pomocy dydaktycznych sugerowanych do wykorzystania w pracy wyrównawczej z uczniami.
3419.Trudności w uczeniu się matematyki – geneza, diagnoza, wsparcie
Informacje ogólne
Kategoria szkolenia
Oferta dla nauczycieli kształcenia ogólnego i specjalnego
Obszar
Przedmioty matematyczno-przyrodnicze i technika
Forma
Szkolenie
Liczba godzin
3
Cena
bezpłatne
Odbiorca
Nauczyciele matematyki
Kierownik
Elżbieta Wojtowicz
Program
Organizacja
Szkolenie odbywa się w trybie synchronicznym - jedno spotkanie z wykorzystaniem Google Meet. Wiadomość z linkiem do spotkania online zostanie wysłana przez prowadzącego na 24 godziny przed rozpoczęciem szkolenia na adres podany w profilu użytkownika w systemie lscdn.pl