3407.Gamifikacja, czyli gry edukacyjne w procesie uczenia się

Informacje ogólne

Kategoria szkolenia
Oferta dla nauczycieli kształcenia ogólnego i specjalnego
Obszar
Przedmioty matematyczno-przyrodnicze i technika
Forma
Szkolenie
Liczba godzin
4
Cena
bezpłatne
Odbiorca
Nauczyciele wszystkich typów szkół / placówek
Kierownik
Beata Wysokińska

Program

  • Schemat projektu grywalizacji.
  • Funkcje grywalizacji.
  • Przykłady dobrych praktyk.

Organizacja

Spotkanie odbywa się w trybie synchronicznym z wykorzystaniem aplikacji Google Hangouts Meet lub usługi https://meet.google.com/.
Zaproszenia mailowe z linkiem do spotkania online zostaną wysłane przez prowadzącego na 24 godziny przed rozpoczęciem szkolenia na adres podany przez zgłaszajacego.

Prowadzący

Beata Wysokińska

Zapisz się

Opcje strony

do góry