- Narzędzia wykorzystywane w coachingu (koło relacji, parafraza, pytania otwarte, aktywne słuchanie).
- Adaptacja narzędzi coachingowych do analizy i interpretacji lektur szkolnych.
- Tworzenie scenariusza zajęć z narzędziami coachingowymi.
3203.Jak niesztampowo omawiać lektury obowiązkowe w szkole podstawowej?
Informacje ogólne
Kategoria szkolenia
Oferta dla nauczycieli kształcenia ogólnego i specjalnego
Obszar
Przedmioty humanistyczne i artystyczne
Forma
Kurs doskonalący
Liczba godzin
12
Cena
bezpłatne
Odbiorca
Nauczyciele języka polskiego
Kierownik
Gabriela Porzyć
Program
Organizacja
Kurs zdalny odbywa się w trybie asynchronicznym na platformie G Suite z wykorzystaniem aplikacji Classroom.
Wymagane jest posiadanie indywidualnego konta Google w domenie @gmail.com.
Imienne zaproszenia do zajęć zostaną wysłane przez prowadzącego na 24 godziny przed rozpoczęciem kursu na adres Gmail podany podczas zapisu w systemie LSCDN.
W trakcie kursu przewidziane jest spotkanie synchroniczne w aplikacji Google Meet w godzinach 17.00 - 18.30.
Warunkiem zaliczenia jest podejmowanie aktywności proponowanych przez osobę prowadzącą.